سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با یاد تو زنده ام
  •   مهر سکوت
  • خیلی وقته دلم می خواست نوشته ای بنویسم و اینجارو آپ کنم اما دیگه نوشتنم دوست ندارم .

    اصلا دیگه با همه  غریبه ام . با خودم . دفتر م . با خدام . با هم آدمای روی  زمین .

    نمی دونم چه باید بکنم . هر روزم بدتر از روز دیگه .

    خیلی خسته ام . اون قدر که توان دوباره بلند شدنو ندارم و هیچ کس ، دست دراز نمی کنه واسه بلند کردن من .

    هیچ کس نمی گه اینم یه آدمه  . شاید یه روز همه توانشو از دست داده باشه . شاید دیگه نیرویی نداشته باشه  . شایدو هزار شاید که گفتنش هیچ فایده ای نداره . جز یادآوری تمام رنجی که  کشیدم . اونم تنها برای خودم . نه واسه هیچ کس دیگه ای .

    خداجون این چه جور زندگیه که همه از  کمک کردن به من دریغ می کنن اما حتی توی این وضعم توقع کمک از من دارن . حتی اونی که ...

    دیگه نمی تونم بنویسم اصلا یاد تمام خاطات تلخم می افتم نمی تونم بنویسم . نمی تونم حرف بزنم  .انگار یه مهر زده میشه به دهنم . می گه : هیس، شاکت باش. یه بار حرفی نزنیا.

    نمی دونم اون چیه که به من می گه سکوت کن . نمی دنم واسه چی می گه سکوت کن .

    یه جوری خودمم حس می کنم بقیه از دستم خسته شدن . صدام ، حضورم . همه و همه آزارشون می ده . پس همون ندارو قبول می کنم و سکوت می کنم تا وقتی که خودش مهر سکوت لبهامو برداره

     

     



  • نویسنده: ریحانه(جمعه 86/4/29 ساعت 11:15 صبح)

  • نظرات دیگران ( )


  •   لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • حرف او به من
    همیشه به یادت هستم گلم
    مهر سکوت
  •    RSS 

  •   خانه

  •   شناسنامه

  •   پست الکترونیک

  •  پارسی بلاگ



  • کل بازدید : 2083
    بازدید امروز : 1
    بازدید دیروز : 6
  •   درباره من

  • با یاد تو زنده ام
    ریحانه

  •   لوگوی وبلاگ من

  • با یاد تو زنده ام

  •   اشتراک در خبرنامه
  •  

  •   اوقات شرعی
  • اوقات شرعی